Şanlıurfa'ya yeni doktorlar atandı! İ

Sağlık Bakanlığı, Şanlıurfa'nın sağlık kadrosunu güçlendirecek önemli bir adım attı. AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Abdurrahim Dusak, kente 64 uzman hekim ve 3 tabip olmak üzere toplam 67 hekim kadrosu tahsis edildiğini açıkladı.

Şanlıurfa'ya yeni doktorlar atandı! İ
Editör: Urfa Haber 63
26 Haziran 2026 - 21:34
Sağlık Bakanlığı tarafından gerçekleştirilen 129. Dönem Devlet Hizmeti Yükümlülüğü Kurası’nda Şanlıurfa'ya 64'ü uzman olmak üzere 67 doktor ataması yapıldı. 
 
Atamaların kentte ihtiyaç duyulan branşlara yönelik yapıldığını ifade eden AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Prof. Dr. Abdurrahim Dusak “Yapılan değerlendirmeler sonucunda, talep ettiğimiz branşların önemli bir kısmında 64 uzman hekim ve 3 tabip olmak üzere toplam 67 hekim kadrosu Şanlıurfa’mıza tahsis edilmiştir. Bu dönem, mezun olan hekim sayısının sınırlı olması nedeniyle atamalar da ülke genelinde kısıtlı tutulmuştur. Buna rağmen ilimizin ihtiyaçlarının karşılanması adına önemli bir kadro tahsisi sağlanmıştır. İnşallah önümüzdeki atama dönemlerinde Şanlıurfa’mıza çok daha fazla hekim kadrosu kazandırmak için çalışmalarımızı aynı kararlılıkla sürdüreceğiz” dedi.
Bu haber 45 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum