Şanlıurfa'da 43 Dereceyi Aştı! Güvercinler Süs Havuzuna Akın Etti
Şanlıurfa’da mevsim normallerinin üzerine çıkan hava sıcaklıkları yaşamı zorlaştırırken, kentte ilginç görüntüler ortaya çıktı. Termometrelerin 43 dereceyi gösterdiği şehirde güvercinler süs havuzlarına girerek serinlemeye çalıştı.
Editör: Urfa Haber 63
22 Haziran 2026 - 14:48
Türkiye’nin en sıcak illeri arasında yer alan Şanlıurfa’da vatandaşlar kavurucu sıcaklardan korunmak için gölgelik alanlara yönelirken, sokak hayvanları da su kaynaklarına yöneliyor. Kentte etkisini artıran sıcak hava dalgası günlük yaşamı olumsuz etkiliyor.
Sıcak hava ile birlikte İnsanların özellikle yaz aylarında 3-4 litre su tüketmek zorunda olduğunu ifade eden Vatandaşlar, yaz aylarında hayvanların hem serinlemesi hem de karnını doyurmaları için duyarlı olunması gerektiğini belirterek güvercinlerin olduğu yerlere su kapların bırakılmasını gerektiğini belirtiler.

Sıcak havalar ülke genelinde etkisini göstermeye devam ediyor. Türkiye’nin en sıcak illeri arasında yer alan Şanlıurfa’da termometreler 43 dereceyi geçti. Kentte yaşayan vatandaşlar sıcaklardan dolayı zor anlar yaşıyor.
Havuz suyun altında kanat çırpan kuşlar, havuzda yıkanarak sıcak havanın etkisini azaltmaya çalıştı. Şanlıurfa’nın avlulu evlerinde serinlemeyen çalışan vatandaşlar güvercinlerin keyifli anlarını ilgiyle izledi.
Bölgede yaşayan vatandaşlar, yaz aylarında hem insanların hem de hayvanların suya erişiminin önemli olduğuna dikkat çekti. Vatandaşlar, özellikle sokak hayvanları için su kapları bırakılması gerektiğini belirterek duyarlılık çağrısında bulundu.
Sıcak hava ile birlikte İnsanların özellikle yaz aylarında 3-4 litre su tüketmek zorunda olduğunu ifade eden Vatandaşlar, yaz aylarında hayvanların hem serinlemesi hem de karnını doyurmaları için duyarlı olunması gerektiğini belirterek güvercinlerin olduğu yerlere su kapların bırakılmasını gerektiğini belirtiler.

Sıcak havalar ülke genelinde etkisini göstermeye devam ediyor. Türkiye’nin en sıcak illeri arasında yer alan Şanlıurfa’da termometreler 43 dereceyi geçti. Kentte yaşayan vatandaşlar sıcaklardan dolayı zor anlar yaşıyor.
Havuz suyun altında kanat çırpan kuşlar, havuzda yıkanarak sıcak havanın etkisini azaltmaya çalıştı. Şanlıurfa’nın avlulu evlerinde serinlemeyen çalışan vatandaşlar güvercinlerin keyifli anlarını ilgiyle izledi.
Bölgede yaşayan vatandaşlar, yaz aylarında hem insanların hem de hayvanların suya erişiminin önemli olduğuna dikkat çekti. Vatandaşlar, özellikle sokak hayvanları için su kapları bırakılması gerektiğini belirterek duyarlılık çağrısında bulundu.
Bu haber 44 defa okunmuştur.







YORUMLAR