Bozova'da Bilgisayarlı Tomografi Hizmeti Başladı
Şanlıurfa İl Sağlık Müdürlüğü'nün sağlık hizmetlerine erişimi güçlendirmeye yönelik yatırımları kapsamında, Bozova Mehmet Enver Yıldırım Devlet Hastanesi'nde Bilgisayarlı Tomografi (BT) cihazı hizmete alındı. Kurulum ve gerekli teknik kontrolleri tamamlanan cihaz ile birlikte ileri görüntüleme hizmetleri artık Bozova'da vatandaşların hizmetine sunulacak.
Yeni hizmet sayesinde özellikle acil vakalar, travma hastaları ve ayrıntılı inceleme gerektiren durumlarda tanı süreçleri daha hızlı yürütülebilecek, birçok hastanın il merkezine sevk edilmesine gerek kalmadan görüntüleme işlemleri ilçede gerçekleştirilebilecektir.
Bozova Mehmet Enver Yıldırım Devlet Hastanesi Başhekimi Mehmet Fatih Aksoy, cihazın hizmete alınmasının ilçe sağlık hizmetleri açısından önemli bir kazanım olduğunu belirterek, “Vatandaşlarımızın sağlık hizmetlerine daha hızlı ve etkin bir şekilde ulaşabilmesi için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Hizmete alınan Bilgisayarlı Tomografi cihazı sayesinde birçok hastamızın il merkezine sevk edilmesine gerek kalmadan gerekli görüntüleme işlemleri hastanemizde gerçekleştirilebilecektir.” dedi.
Şanlıurfa İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Erhan Berk ise Bozova’da sağlık hizmetlerinin güçlenmesine katkı sağlayacak yatırımın önemine dikkat çekerek şunları söyledi:
“Bozova ilçemizde hizmete sunduğumuz Bilgisayarlı Tomografi cihazı, vatandaşlarımızın ileri görüntüleme hizmetlerine kendi ilçelerinde ulaşabilmelerini sağlayacaktır. Bu yatırım sayesinde özellikle acil servis başvurularında ve hızlı tanı gerektiren durumlarda sağlık ekiplerimiz daha etkin hizmet sunabilecek, hastalarımız ise zaman kaybetmeden gerekli tetkiklerini yaptırabilecektir.
Sağlık hizmetlerinde sadece tedavi kapasitesini değil, hizmete erişim kolaylığını da önemsiyoruz. Vatandaşlarımızın başka merkezlere gitmek zorunda kalmadan ihtiyaç duydukları sağlık hizmetlerini bulundukları ilçede alabilmeleri için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bozova Mehmet Enver Yıldırım Devlet Hastanemize kazandırılan bu cihazın ilçemize ve bölgemize hayırlı olmasını diliyorum.”
Şanlıurfa İl Sağlık Müdürlüğü olarak, sağlık tesislerimizin teknolojik altyapısını güçlendirmeye ve vatandaşlarımıza modern, erişilebilir ve kaliteli sağlık hizmeti sunmaya devam ediyoruz.